Plánované zmeny

Na tejto stránke je možné nahliadnuť do budúcnosti servera. Pre lepšiu transparentnosť a komunikáciu s hráčmi sme sprístupnili prehľad zmien ktoré plánujeme uskutočniť na serveri. Každá zmena alebo novinka prechádza tromi stupňami predtým než je pridaná do hry.

  1. Koncept  (Stručný opis funkcie alebo úpravy a jej implementácie na server. Práce a testovanie nezačalo.)
  2. Testovanie (Prebieha testovanie funkcie v hre. Môže ísť o čiastočnú implementáciu alebo finálnu s vylaďovaním a opravou chýb.)
  3. Schválenie / Vylúčenie / Zrušenie (Konečný verdikt, či sa zmena alebo novinka implementuje na server alebo bude vylúčená.)

Priorita určuje dôležitosť úpravy. Používame číslovanie v rozmedzí 0-2 kde 0 predstavuje normálnu prioritu, 1 zvýšenú a 2 vysokú.

Plán na rok 2015

Uvažujeme o premene Medieval sveta na frakčný, v ktorom budú celkovo tri frakcie. Nové frakcie na rozdiel od väčšiny serverov nebude možné vytvárať, hráč si po príchode do sveta vyberie jednu s frakcií. Každá bude mať svoju ohradenú základňu a príkazom /f home sa bude dať na ňu teleportovať. Frakcie budú medzi sebou bojovať a bude možné aj zabrať určité územie vo svete. Frakcie budú môcť ničiť navzájom aj základňu nepriateľa, ale iba v prípade že sa na serveri nachádza istý počet hráčov s danej frakcie aby hráči mohli základňu chrániť (vlastný plugin?)

Zoznam plánovaných noviniek

Priorita – Dátúm pridania – Názov – Popis – Stav

1 – 21.02.2014 Úprava eventov Puncher a Podkopávačky. Pridanie viacero poschodí pre dlhšiu a záživnejšiu hru a minoritné vylepšenia arén. [Koncept, 0%]

2 – 21.01.2014 Opraviť WorldEdit schematic. Potom bude možné pridať SkyWars a automatické plnenie dolov. [Koncept, 0%]

0 – 21.01.2014 Príkaz /spawn teleportuje na spawn sveta. A príkaz /hub či /server na hlavný spawn. [Koncept, 0%]

1 – 20.01.2014 Whitelist na Hardcore. Vstup len pre overených hráčov – redukovanie rizika griefov a ničenia krajiny okolo spawnu. Minimum 2 hodiny odohrané na iných svetoch.[Koncept, 0%]

0 – 20.01.2014 Zlepšenie systému odmien za hlasovanie. Rozhodujeme medzi systémami: a) Zrátavanie hlasov za deň a následný bonus vo forme XP alebo vecí na ďalší deň b) Zrátavanie hlasov za týždeň. Obidve cesty budú viesť k prepísaniu odmien za celkový počet hlasov keďže czech-craft pridal expiráciu na hlas – 30 dní. [Koncept, 0%]

0 – 20.01.2014 Obchodovanie pomocou XP levelov na Hardcore. Pridanie obchodu na spawn, kde dedinčania budú poskytovať výmenný obchod, rozhodujeme tiež o pridaní príkazových blokov na zakúpenie špeciálneho kľúča za XP levely a výmenou kľúča za veci u dedinčanov, alebo jednoducho iba XP->veci a dedinčan<->veci  [Koncept, 0%]

1 – 20.01.2014 Pridanie End svetu na Hardcore. [Koncept, 0%]

0 – 20.01.2014 Vymazanie pluginu na ceduľkové výťahy. Nadmerne zaťažuje server a obsahuje viacero bugov. Poprípadne plugin prepísať alebo ich opraviť, ak je možné. [Koncept, 0%]

1 – 20.01.2014 Uvítanie nováčikov. Zahrňuje teleport do špeciálnej miestnosti, kde budu pripravené cedule a jednoduché úlohy. Splnením úloh (netrvá viac než 3 minúty) bude hráč schválený (avšak v rovnakej skupine ako hráči) a môže začať hrať. Tiež oboznámenie s pravidlami servera, príkazmi ako /help a tipmi. [Koncept, 0%]

 

Vaše návrhy, nápady a tipy je možné poslať redakčný email umiestnený v pravom paneli “Kontaktuje Nás”.

Plánované zmeny


  • 5.00 / 5


    5
1 hlas, 5.00 priem.hodnotenie (94% skóre)